Male online tajne uspešnih brendova

Laptop

Online poslovanje i digitalni marketing su učinili da mali biznisi postanu znatno konkurentniji velikim takmičarima.

Danas je gotovo nemoguće razviti ozbiljan brend bez prisustva na društvenim mrežama, optimizovanog sajta i pravovremenih PR aktivnosti online.

Bilo da je u pitanju mali ili veliki biznis, digitalno prisustvo je neophodno i prosto vas tera da utonete u sate i sate iskopavanja trikova kako da budete što dopadljiviji publici i potrošačima.

Saznajte koje su to male online tajne uspešnih brendova i šta je to što ih čini tako vidljivim na našem digitalnom nebu.

Potreban vam je sajt…ali kakav sajt?

Verovatno ste i sami primetili kako je tržište Srbije sve bogatije novim online prodavnicama, koje omogućavaju željene proizvode u samo nekoliko klikova.

Čak i ako iz nekog razloga ne želite online prodaju, sajt će vam biti potreban radi veće vidljivosti. Bićete dostupni gotovo svakome ko ima internet.

Međutim to nije sve, jer prosto digitalno prisustvo nije dovoljno, a pravi primer kako sajt jednog uspešnog brenda treba da izgleda jeste slatkoteka.rs. Primetićete kako su pretraga i surfovanje sajtom laki i brzi. Ponuda je izuzetno pregledna, pa tako do želejnih proizvoda dolazite jednostavno.

Potrebno je napraviti i veliki broj koraka kako bi kupci stigli do vas, a za to je zaduženo plaćeno oglašavanje i naravno njegovo visočasnstvo Search engine optimizacija – kako ne biste uvek morali plaćati reklame!

Skoro svi uspešni domaći brendovi danas dosta ulažu u kvalitetan, optimizovan, pregledan, brz i vidljiv sajt, pa zašto ne biste i sami pokušali?

Budite instagramični koliko god je to moguće

Pored kvalitetnog sajta, određeni biznisi svoje poslovne uspehe doslovno duguju Instagramu. Ovo nije samo društvena mreža, ovo je prava mašina za pravljenje para.

Ono što vam je potrebno jesu fotografije sa najboljom rezolucijom, odlični opisi istih, ali i priča koja se nalazi iza svega toga. Dakle, samo ime vašeg brenda kupcima mora već na početku dati nagoveštaj, dok se storytelling iza svega gradi vremenom i kontinuirano.

Instagram je klasična estetika – lepo na oko, proporcionalno, smisleno!

Takvi mogu biti i vaši proizvodi, pa pronađite savršen ugao za fotografisanje, vodite računa o pozadini, suptilno dopunite sa dekoracijom. Prirodno i jednostavno na prvi pogled – zapravo sa puno smišljanja, kreativnosti i pripreme!

Sadržaj okrenut gledaocima

Suština digitalnog marketinga danas nije plasiranje klasičnih reklama i poruka sa kupi, vidi, poseti. Posmatračima se mora dati vrednost i zabava, sadržaj koji inspirše, privlači i zadržava.

Za početak, potrudite se da vas zapamte, a kako drugačije nego uz originalne poruke i pružanje nečega do sada neviđenog? Kada se potrošači privole, treba ih i zadržati, zar ne?

Prednost digitalnog marketinga je mogućnost interakcije sa publikom i njihovo angažovanje. Osluškujte želje i potrebe, pa ćete biti na pravom putu da budete njihov prvi izbor.

Ne dozvolite da vas vide samo kao svog prodavca, već kao sastavni deo svakodnevnog života bez koga se prosto ne može!

Sastanak

Odgovorite na nove zahteve i prilagodite se (do određene granice)

Danas nije dovoljno samo pustiti marketinšku kampanju i čekati, već se rezultati moraju meriti i strategija prilagođavati radi što preciznijeg odgovora na zahteve.

Upravo tada do značaja dolazi mogućnost interakcije sa publikom i nakon toga preusmeravanje digitalnog ponašanja brenda.

Iako brend jeste skup vrednosti i drugih apstraktnih fenomena, nekako ih je potrebno materijalizovati. Najbolje ćete to uraditi kroz razumevanje i odgovaranje na potrebe potrošača.

Međutim, ne dozvolite da u svemu ovome izgubite konce, već se trudite da ostanete verni svojim postulatima. Postoje određene granice dokle se može ići sa udovoljavanjem na želje i hirove kupaca.

Samo tako možete izgraditi konzistentnost u digitalu i zadržati verne kupce!

Video sadržaj ključan za uspešno prenošenje poruke

Video format polako, ali sigurno preuzima deo čitalačke publike. Uprkos i dalje brojnim fanovima kvalitetnog i pitkog digitalnog štiva, uporedo se radi i na znatno živopisnijem prenošenju informacija – kroz video.

Video klipovi vam omogućavaju da ispričate priču, pokažete proizvod, podelite vaše iskustvo korišćenja, dok vrednost brenda samo raste i raste.

Ne čudi što se mnogi veliki brendovi oslanjaju na video format kao efikasnog prenosioca poruka. Na popularnosti dobija angažovanje influensera, koji već imaju izgrađenu zajednicu oko sebe – ona je najčešće poprilično demografski profilisana.

Samim tim ćete i sami znati kome se poruke upućuju.

Enormni rast popularizacije društvene mreže TikTok tokom 2022. godine dodatni je pokazatelj koliko je video sadržaj danas značajan. Ovoj platformi se pored generacije Z, sada okreću i stariji, polako razumevajući njen ogroman potencijal.

Ostaje nam da vidimo koliko će TikTok biti iskorišćen u svrhu razvoja uspešnog biznisa, ali deluje kao da će se ovde roditi jedna plodonosna saradnja.

Obavezno razmotrite naše predloge za razvoj brenda, te dodatno istražite i dopunite naše savete. Nadamo se da će nakon uspešne revizije svega učinjenog i implentacije korisnih saveta, brend dobiti na popularizaciji. Srećno!

Scroll to Top