Kako izabrati klub za proslavu koju planirate

Klub sa šarenim svetlima i ljudima koji igraju.

Jedna od najprivlačnijih i najpopularnijih varijanti za organizovanje proslava bilo koje vrste, u poslednje vreme je u nekom od klubova za izdavanje. Ova varijanta proslave lišava vas glavobolje koja prati mnoge elemente same organizacije proslave. Pruža uistinu beskrajne mogućnosti, kako kada je u pitanju sam ambijent, tako i kada je reč o sigurnosti da vaša proslava teče besprekorno. A kada se završi, moći ćete da uzdahnete sa olakšanjem i osmehom.

Organizovanje proslave u klubu ima niz prednosti, posebno za one kojima poslovne, porodične i ostale obaveze uskraćuju mogućnost da potpuno sami realizuju sve ono što jedan takav događaj podrazumeva. Dodaju li se tome i veoma česte prostorne (ne)mogućnosti, iznajmljivanje klubova pogodnih za različite događaje je ona varijanta koja nikada ne može izneveriti.

U klubovima za izdavanje danas se proslavljaju svi značajni datumi jedne porodice: veridba, momačko i devojačko veče, venčanje, rođenje deteta, kreštenje, prvi rođendan i ostali rođendani, punoletstvo, žurke bez povoda, diplomiranje, doktoriranje, specijalizacija… Razni korporativni događaji, od tim bildinga za uski krug zaposlenih, do seminara, prezentacija i pompeznih jubileja, takođe su iz prostorija same firme preseljeni najčešće u klubove za izdavanje.

Definisanje kluba za izdavanje u skladu sa budžetom, vrstom proslave i brojem zvanica

Podrazumeva se da pre pristupanja izboru kluba za proslavu kakvu ste već zamislili, definišete ne samo sopstvene želje i potrebe, već i mogućnosti (koje umnogome određuju sam ton i tok proslave):

  • budžet koji vam je na raspolaganju,
  • broj zvanica koje planirate da pozovete,
  • način posluživanja hrane i pića,
  • način i mesto pripremanja hrane – u samom klubu ili mogućnost organizovanja keteringa,
  • hoće li vaša proslava imati temu ili ne,
  • muziku koju želite i način njenog izvođenja, od di džeja i benda, uz eventualno trubače za kraće vreme.

Kada najbitnije elemente organizovanja proslave bilo koje vrste blagovremeno imate u vidu – podrazumeva se, u moru klubova za izdavanje lakše ćete pronaći onaj koji vam savršeno odgovara. Naravno, drugačiji ambijent nam je potreban za proslavu prvog rođendana, punoletstva, venčanja, diplomiranja ili za korporativnu proslavu. I drugačije posluženje, dekoracija, muzika…

Udaljenost prostora za izdavanje može biti manje važna, ali i veoma bitna činjenica prilikom izbora, s obzirom na period godine, vremenske uslove, ali i mogućnost zvanica da tamo dođu bez nekih većih problema. Zato je preporučljivo dobro proučiti „mapu“ klubova za proslave na lokaciji koja je dobro povezana gradskim saobraćajem ili gde taksi usluge nisu preskupe i gde je taksi pristupačan. Kako za one koji nemaju automobil, tako i za one koji bi da se na vašoj proslavi opuste, zabave i provesele bez imalo razmišljanja o maliganima i volanu.

Ljudi nazdravljaju sa malim časicama.

Šta bi trebalo najpre znati o ponudi klubova za izdavanje

Dobijanje na uvid cenovnika kluba za proslave i njegovo upoređenje sa cenama bar još dva-tri kluba, umnogome će vam pomoći u izboru. Tri ponude je, uostalom, zlatno pravilo o bilo kakvoj „nabavci“ da je reč. Primenite li ga, lišićete sebe naknadnog kajanja što se niste podrobno raspitali u aktuelnim cenama i mogućnostima uštede.

Pritom, nužno je da klub za koji ćete se opredeliti zadovoljava i sledeće vaše uslove:

  • slobodan termin na planirani datum vaše proslave ili korporativnog događaja (zbog toga mnogi i po godinu dana ranije rezervišu klub za koji su se opredelili),
  • vreme trajanja i termin proslave, koje zavisi od uzrasta slavljenika i zvanica (za najmanju decu oko dva i po sata, u popodnevnim časovima; za stariju decu obično u večernjim ili noćnim satima, u trajanju od četiri do šest sati; korporativne proslave, svadbe i ostala velika veselja imaju i posebnu dinamiku, tajming i proceduru, u skladu sa konceptom samog događaja),
  • da li je dozvoljeno da nabavku hrane i pića, kao i tortu, muziku, fotografa, snimatelja, obezbeđenje… organizujete sami ili je to isključivo obaveza kluba za iznajmljivanje
  • ko brine o dekoraciji prostora,
  • možete li realizovati neke posebne, svoje ili ideje slavljenika (recimo, dekoraciju prostora u skladu sa temom definisanom za vaše slavlje – uređenje kluba za izdavanje u stilu određene epohe, filma ili knjige, na primer),
  • obezbeđenost tehničkih uslova za korporativne proslave tokom kojih je planiran i poslovni deo, sa korišćenjem projektora, posebnog ozvučenja i kompjutera.

Ukoliko na proslavi očekujete i zvanice koje nisu iz vašeg grada, potrebno je raspitati se da li klub za iznajmljivanje o kome razmišljate nudi i smeštaj. Ili, ako ne, da li u njegovoj blizini postoje smeštajni kapaciteti za vaše zvanice. Mnogi klubovi, ako i nemaju svoje kapacitete, imaju posebne ugovore sa hotelima i za goste svojih klijenata obezbeđuju smeštaj po povlašćenim cenama. Bilo da smeštaj svojih gostiju plaćate vi ili ga finansiraju oni sami, ova ušteda je ne tako mala stavka u ukupnim troškovima.

Flaša bića u kibli.

Stavljanje potpisa na ugovor i davanje kapare i… možete se radovati datumu za koji je zakazana proslava

Kada usaglasite sve ove elemente i kada ne ostane ni jedna jedina nedoumica vezana za organizaciju proslave koju planirate, možete bez zebnje staviti potpis na ugovor sa klubom za izdavanje koji ste izabrali. I naravno, uplatiti kaparu koja se podrazumeva.

Posle toga možete se na miru baviti pitanjima kao što su, recimo, garderoba za sve članove porodice, frizura i šminka. I radovati se danu koji ste savršeno isplanirali, za svog slavljenika, za svoju porodicu, svoje goste ili poslovne prijatelje.

Scroll to Top